Despre

Bine ai venit pe blogul meu personal :)

Sunt Ioana Moisesc si o sa ma gasesti aici scriind despre sport si despre cum poti avea un stil de viata sanatos. Sunt antrenor personal si instructor de fitness si aerobic, tin clase de Zumba, Aerobic Fitness, Steel Tonic, Steel Combat, Fat Burn, Fitball, ACF etc.

Ioana Moisesc - antrenor personal cluj

Am descoperit beneficiile activitatii fizice (poate destul de tarziu), la 20 de ani, cand am inceput sa fac miscare pentru intretinerea mea personala. Nu a durat mult pana cand am descoperit beneficiile si schimbarile pe care sportul poate sa le aduca in viata mea, am reusit sa-mi transform corpul intr-un timp foarte scurt si mi-am dat seama ca as putea sa-i motivez pe altii prin propiul meu exemplu.

Din acel moment, am inceput sa urmez diferite cursuri de calificare si acreditare in domeniu si, in paralel cu asta, am inceput sa predau ore la o sala din Cluj.  La doar cateva luni, mi-am dat seama ca acesta este drumul pe care vreau sa-l urmez si mi-ar placea sa devin un specialist un domeniu, asa ca am renuntat la locul de munca pe care il aveam atunci si mi-am dedicat tot timpul si energia sportului.  Mai departe lucrurile au venit de la sine, am descoperit cat de multa influenta avea munca mea in vietile persoanelor pe care le antrenam si acesta a devenit principaul motor al activitatii mele: bucuria de a impartasi un lucru care sa ajute oamenii atat fizic cat si psihic.

Sunt convinsa ca fiecare din noi, indiferent de varsta, ocupatie, statul social etc, isi poate schimba viata in bine prin sport. Cred ca nu e niciodata prea tarziu pentru a incepe sa faci miscare si ca orice trebuie sa aiba un inceput, chiar daca acesta este unul destul de modest. Cred cu tarie ca atata timp cat investesti determinare, rabdare si perseverenta, oricine poate ajunge la o conditie fizica buna si la aspectul dorit. Din aceasta cauza am ales sa devin antrenor personal.

Care ar fi beneficiile unor antrenamente personale?

– Te poti antrena la tine acasa, in confortul tau
– Faci economie de timp, nu mai e nevoie sa mergi pana la sala si inapoi, antrenorul personal face acest lucru pentru tine;
– Eviti priviri indiscrete, te antrenezi la nivelul tau;
– Ai parte de antrenamente personalizate si concepute special pentru tine;
– Primesti sfaturi de nutritie, dieta si lifestyle;
– Esti monitorizat/a indeaproape, inveti sa faci exercitiile corect si exista cineva care poate sa-ti raspunda instant la intrebari;
– Esti motivat/a prin experienta (uneori chiar si prin simpla prezenta) a antrenorului.

Diplomele si certificarile despre care vorbeam adineauri:

– Certificat national si international de instructor sportiv obtinut in urma participarii la cursurile organizate de Federatia Romana “Sportul pentru Toti”.
– Certificat national/international de Instructor Fitness/Antrenor personal obtinut in urma absolvirii cursurilor organizate de Scoala Internationala de Fitness Move On.
– Instructor certificat de Zumba Fitness
– Instructor certificat Steel Programs (Steel Tonic, Steel Combat)
– Conventia Internationala de Fitness, Bucuresti 2013 si 2012
– Workshop Functional S.E.T.S: Small Equipment Training Strong (Move ON)

Acum ca m-ai cunoscut, e timpul sa te cunosc si eu pe tine :) Nu ezita sa-mi scrii, sa ma contactezi si sa-mi adresezi intrebari. Ma gasesti oricand pe adresa de email contact [at] ioanamoisesc.ro, abia astept sa vorbim mai multe despre sanatatea ta fizica!

2 thoughts on “Despre

  1. Moldovan

    Buna seara, ma numeasc Anca si as vrea sa va adresez cateva intrebari. Am nascut si am un corp mai ciudat, piciore subtiri si burta si spate lat. Cum as putea slabi in partea de sus a corpului????

    Reply
    1. Ioana Post author

      Buna Anca,

      Din pacate slabire intr-o anumita parte a corpului nu se poate. Poti citi mai multe despre asta aici http://ioanamoisesc.ro/ce-inseamna-de-fapt-sa-slabesti-cateva-mituri-despre-slabit-pe-care-chiar-a-venit-vremea-sa-le-demontam/.

      Pentru tipul tau de corp este putin mai greu sa slabesti, dar cu un pic de insistenta se poate, mai ales ca esti tanara. In general trebuie sa faci exercitii care lucreaza tot corpul si grupele mari de muschi, si pentru partea de cardio poti incerca sa iesi la alergat, de 2-3 ori pe saptamana cate 25-30 minute. Din moment ce ai avut o sarcina recent (din ce am inteles eu), va trebui sa o iei incet cu muschii abdomenului care sunt foarte slabiti acum.

      Eu am mai lucrat cu proaspete mamici si rezultatele au fost foarte bune. Daca doresti sa lucram impreuna poti sa imi scri.

      Spor la treaba :)

      Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>